Критичне оцінювання ресурсів Інтернету
Скачати презентацію:
https://drive.google.com/file/d/0B_KwN4TkuJpAZ1l6MjE1SEVoUm8/view?usp=sharing
Що будемо оцінювати на веб-сторінці? |
Що не будемо аналізувати і оцінювати? |
|
Навігація (переміщення по сайту) та зручність використання сторінки |
Для ефективного використання сайту та для того, щоб знайти цінну і корисну інформацію, важливо, щоб такий сайт можна було досить просто знайти та легко використовувати. Такий сайт має бути простий в навігації, тобто, щоб в ньому можна було, рухаючись за гіперпосиланням, легко знаходити потрібну інформацію, оминаючи зайву, нецікаву, непотрібну. Він має бути структурований так, щоб на ньому було легко знаходити потрібне (карта сайту, меню і гіперпосилання як всередині сайту, так і на інші ресурси). Він має бути придатним для широкого кола користувачів за мовою і способом розміщення інформації |
Художні, естетичні критерії веб-світу, дизайнерські якості (оформлення) Інтернет-сторінок;
|
Авторство |
На сайті мають бути відомості як про власників, тих, хто створив і розмістив сайт в Інтернеті, так і про авторів статей, вміщених на ньому. На сайті повинні бути такі відомості, як повне ім'я автора, чим він займається, його досягнення в даній галузі, чи має він право та достатню кваліфікацію, щоб писати на цю тему, а також, інформація про те, як при потребі зв'язатися з автором, щоб поставити йому запитання, що виникли з теми статті. |
технічні питання створених веб-сторінок- способи їх створення, особливості розміщення; |
Надійність змісту |
Найважливішим при аналізі та оцінюванні сайту з огляду на використання його при навчанні учнів є його зміст. Учні мають з'ясувати, що містить сайт: тільки рекламу, чи думки автора, чи виключно наукові знання, чи може насправді він бути джерелом інформації для навчання. З якою метою надається інформація і кому вона вигідна, корисна? Дуже важливо, щоб учні усвідомлювали, чи потрібний їм цей сайт для вирішення навчального завдання. По можливості вони мають перевірити достовірність наведеної інформації за допомогою інших, наприклад, традиційних друкованих джерел інформації |
Питання безпеки учнів в Інтернеті, тобто про „шкідливі" сторінки, які насправді можуть завдати шкоди фізичному і психічному здоров'ю, негативно вплинути на поведінку учнів. |